پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات
برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟    
تاریخ
تحصیلات  
سن  
جنسیت
دفعات مراجعه برای دریافت خدمت در سال اخیر؟    
١- نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار
٢- نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت
٦- به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما
٧- راهنمایی و پاسخگویی کارکنان به مراجعین و پیگیری وضعیت در خواست ها
٣-انجام کار براساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی
٥- امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمات
٨- دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
٩- تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
٥- امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمات "
١٢- نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت
١١-میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت"
١٣- دریافت یکباره مدرک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در همگام مراجعه
١٠- تعهد و پایبندی به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت"
١٤- ارائه اطلاعات تکراری(کپی شناسنامه،کارت ملی،ارائه چندباره اطلاعات) به واحدهای مختلف
١٥- احساس نیاز به سفارش و توصیه برای دریافت خدمت
١٦- احساس رضایت از کل خدمت دریافت شده
چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه موردنظر خود دارید مرقوم فرمایید:    
کلیه حقوق این پورتال متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد
logo-samandehi
شعار سال 98